Forum Wojnoforum Strona Główna Wojnoforum
wersja 2.0
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DP

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wojnoforum Strona Główna -> Planszówki, karcianki -> NeuroHex
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Galatolol



Dołączył: 07 Sty 2014
Posty: 6

PostWysłany: Pon Wrz 15, 2014 11:49 am    Temat postu: DP Odpowiedz z cytatem

INSTRUKCJA v.0.4
Drużyna Pierścienia

Łatwa w prowadzeniu armia, której siła tkwi w zróżnicowanych jednostkach: rzucającym potężne czary Gandalfie, wytrzymałym Gimlim czy ciskających kamienie Pippinie i Merrym.

Zasady specjalne

Siły Dobra – członkowie drużyny Pierścienia są wielkimi bohaterami, co odzwierciedla ich siła kryjąca się za możliwością regeneracji. Z końcem bitwy wszystkie obrażenia zadane jednostkom z tą zdolnością są anulowane. Jeśli jednostka otrzyma ich więcej, niż wynosi jej wytrzymałość, ginie zgodnie z normalnymi zasadami.

Zaklęcie – specjalny atak Gandalfa. Uderza on w jeden z żetonów planszy (przeciwnika bądź własny) znajdujących się w jego zasięgu (patrz ilustracja poniżej) zadając trzy obrażenia.​

​obrazek z zasięgiem

​​​​​​​​​​​​​​​​Żeton poboru – po dociągnięciu tego żetonu należy go odrzucić i dobrać w jego miejsce kolejny.

FAQ / Sytuacje szczególne

Siły Dobra:

– Snajper, Bomba itp. – bohaterowie regenerują się tuż po zakończeniu bitwy, więc otrzymują rany normalnie

– Granat – zabija bohatera zgodnie z normalnymi zasadami

– Sieciarz – w zasieciowanej jednostce zdolność Siły Dobra wciąż działa

Żeton Poboru:

– Natychmiast po dociągnięciu tego żetonu wymienia się go na kolejny. Dotyczy to także sytuacji, w której pociągnęło się więcej niż jeden żetonów poboru (dwa lub trzy)

– Odrzucanie – należy odrzucić jeden żeton zgodnie z normalnymi zasadami. Przy pociągnięciu trzech żetonów poboru, najpierw się je wymienia, dopiero następnie odrzuca jeden z nowo dobranych

– Gdy stos dostępnych żetonów się wyczerpał, żeton poboru traktowany jest jako nic nierobiący, może zostać jedynie odrzucony.

​The Fellowship Of The Ring

Easy to lead army whose strenght sticks in differentiated units: casting mighty spells Gandalf, durable Gimli, or throwning rocks Pippin and Merry.

Special Rules

Forces Of Good – the members of The Fellowship Of The Ring are the great heroes, what is represented by their regeneration ability. At the end of the battle all the damage done to uni​ts with this ability are canceled. If an unit get it more then it has wounds (number tougness symbols plus one), it dies according to normal rules.

Spell – Gandalf's special attack. It hits one of board tiles (enemy's or own) who is in his range (look image below) and deals three damages.

​​obrazek z zasięgiem

Enlisment Tile – after draw this tile, it must be discarded. In its place it must be drawn another one.

FAQ / Common problems

Forces Of Good:

– Sniper, Air Strike, etc. – heroes regenerate themselves immediatly after the battle, so they get hurts normally

– Grenade – it kills hero according to normal rules

– Net – in netted unit Forces Of Good ability still work

Enlistment Tile:

– Immediatly after draw this tile it must be changed (by discard and draw another one). This rule still work even if it were more than one drawn tiles (two or three). If next tile is also Enlisment Tile, it must be changed too.

– Discard – one of drawn tiles is discarded just after change Enlisment Tiles to other tiles.

– If in deck there are no more tiles to draw, Enlistment Tile is treated as tile who does nothing and who can be discarded only.






TESTY

Po pierwszych testach:
DP - Hege 0 - 5
DP - Hege 12 - 6
DP - Borgo 7 - 0
DP - Borgo 14 - 0
DP - Moloch 15 - 5
DP - Moloch 12 - 10
DP - Poster 0 - 5
DP - Poster 6 - 3


Jak widać, trzeba znerfić DP, możliwe opcje:
- znerfienie Gandalfa: zmniejszenie mu inicjatywy / zmniejszenie zasięgu / zmniejszenie dmg
- wywalenie żetonów poboru i wrzucenie za nie jakichś modułów, ale wtedy wzrasta szansa na przegraną DP przez niefart
- zmniejszenie ilości modułów dodających inicjatywę i wrzucenie za nie jakichś innych

Po nerfie Gandalfa:

DP - Hege 16 - 6
DP - Moloch 11 - 8
DP - Smart 12 - 15
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 06 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Wto Gru 06, 2016 1:45 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wojnoforum Strona Główna -> Planszówki, karcianki -> NeuroHex Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz dołączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać plików na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group